sobota, 19 grudnia 2015

Poznań: Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych

Przedświąteczny nastrój działa na każdego i ciężko mi się skupić na opisywaniu dla Was reszty naszych wspomnień podróżniczych, bo cały czas gdzieś w tle funkcjonuję myśl o zbliżających się świętach. Myślę, że resztę wspomnień, w tym naszą wspaniałą podróż poślubną na Dominikanę opiszemy dopiero po Nowym Roku ;) Teraz pochłonęły nas przygotowania świąteczne, pieczenie pierniczków, kupowanie prezentów i ich pakowanie i ogólna świąteczna aura :)
Dlatego też, w zeszły weekend wybrałam się na Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych, który odbywał się na Targach Poznańskich. 

Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych to targi stworzone z myślą o osobach spragnionych rzeczy ładnych i ręcznie robionych. Z racji tego, że festiwal odbywał się w okresie przedświątecznym, bardzo dużo przedmiotów było skupionych wokół pomysłów na prezent i to bardzo fajne, bo na pewno wiele osób, chętnie kupuje ręcznie robione cuda jako upominki.
W targach wzięli udział malarze, fotografowie, rzeźbiarze, artyści ludowi,  a także osoby zajmujące się ręcznym wykonaniem zabawek dla dzieci, oryginalnej ceramiki i szkła, biżuterii, ubiorów oraz ciekawych elementów wystroju wnętrz. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie, gdyż oferta była różnorodna i z całą pewnością unikalna. 
Bilet wstępu na to wydarzenie kosztował 9 zł i z całą pewnością były to miło wydane pieniądze. Co prawda, dotarłam tam dopiero w niedzielę po południu, więc oferta była już skromniejsza, ale i tak z każdej strony gdzie się spojrzałam, to coś wpadało w oczy i zachwycało. 








Na stoiskach sporo było świątecznych ozdób choinkowych, a te choineczki szczególnie przyciągały mój wzrok:)

















Zdjęcia niestety robione telefonem, więc jakość nie zachwyca, ale mam nadzieję, że Wam też coś wpadło w oko. 

A jak jest z Wami? Lubicie takie pierdołki? Lubicie odwiedzać takie miejsca?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz